Do rozpoczęcia konferencji pozostało tylko:

Nie czekaj, zapisz się teraz!

Paneliści



Marek Dornowski

Head of Communication & Development, NNV

W firmie NNV - zarządzającej w Polsce między innymi serwisami www.firmy.net oraz www.nieruchomosci-online.pl odpowiada za działania komunikacyjne oraz analizę możliwości rozwoju sprzedaży. Pełni funkcję redaktora naczelnego magazynu ESTATE skierowanego do uczestników rynku nieruchomości. Pomysłodawca i pierwszy redaktor naczelny magazynu e-Profit poświęconego monetyzacji nowych technologii IT. Wcześniej pełnił między innymi funkcję Dyrektora ds. marketingu & PR w InQbe, wehikule inwestycyjnym, notowanej na warszawskiej giełdzie spółki IQ Partners specjalizującej się w inwestycjach w młode spółki technologiczne. Jest absolwentem studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Szkolił się także w ramach programu Chartered Institute of Marketing.


Bolesław Drapella

Wiceprezes Zarządu, Grupa Morizon - Melog.com

Z branżą internetową związany od 15 lat. W czerwcu 2010 objął stanowisko Prezesa firmy Morizon Sp. z o.o., wcześniej, od czerwca 2007r., prowadził serwis ogłoszeniowy gratka.pl (Grupa Polskapresse), gdzie, jako Dyrektor ds. Rozwoju odpowiadał za większość aspektów związanych z istnieniem serwisu, w tym sprzedaż automatyczną, rozwój produktu, partnerstwa strategiczne, marketing i biuro obsługi klienta.

Pracował również w agencji interaktywnej Engine, w której był odpowiedzialny m.in. za stronę internetową marki Heyah, uczestniczył w zespołach pracujących dla takich klientów jak BMW Polska & dealers, Dr Oetker, Multimedia Polska S.A., GE Money Bank, Clear Channel, Americanos oraz US Pharmacia.

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. W przeszłości również wieloletni instruktor Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, w funkcji członka Komendy Chorągwi. Certyfikowany Scrum Master (zwinna technologia stosowana głównie do wytwarzania aplikacji internetowych). Współzałożyciel recamp.pl.


Maciej Górka

Ekspert ds. Komunikacji i Relacji z Klientem, Domiporta.pl

Maciej Górka w serwisie nieruchomości Domiporta.pl jest ekspertem ds. komunikacji i relacji z klientem. W ramach powierzonych obowiązków jest odpowiedzialny między innymi za budowę eksperckiego wizerunku serwisu, prowadzeniem komunikacji w social media oraz współpracę z profesjonalnymi uczestnikami rynku nieruchomości. Zajmuje się również komentarzem sytuacji na rynku nieruchomości, oraz szkoleniami dla wszystkich uczestników tej wymagającej branży. Maciej Górka związany jest z branżą nieruchomości od 10 lat. W serwisie Domiporta.pl zajmował się głównie zarządzaniem sprzedażą i działaniami na rzecz propagowania dobrych praktyk rynkowych. Przez ostatnie półtora roku współpracował z agencją reklamową ReachLocal, oraz rozwijał startup lojalnościowy Freebee.pl. Ukończył Politechnikę Śląską Wydział Zarządzania i Wyższą Szkołę Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie oraz uzyskał licencję Pośrednika w Obrocie Nieruchomości. Jako prelegent brał wielokrotnie udział w szkoleniach i kongresach branżowych.


Dorota Kotarska

Dyrektor Działu Sprzedaży, Panorama Development

Dorota Kotarska jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła szereg podyplomowych studiów z zakresu tworzenia projektów deweloperskich, zarządzania firmą, gospodarowania nieruchomościami: sprzedaży i zarządzania nimi. Od 8 lat pracuje w firmie Panorama Development Sp. Z o.o. łącząc dwie funkcje: dyrektora Działu Sprzedaży i Dyrektora Marketingu. Odpowiada za wprowadzenie nowych inwestycji deweloperskich na rynek, przygotowanie i prowadzenie sprzedaży oraz promocję. Odpowiedzialna jest również za koordynację sprzedaży oraz działań PR i procesów posprzedażowych. W swoim działaniu korzysta wieloletniego doświadczenia, które zdobyła pracując przez kilka lat w Radiu Złote Przeboje.


Julia Łaszkiewicz

Członek Zarządu, Ekolan

Już od kilkunastu lat podejmuje, z sukcesami, wyzwania marketingu dedykowanego rynkowi nieruchomości. Zna jego specyfikę, od segmentu mieszkań popularnych po ekskluzywne apartamenty. Od dekady jest związana z firmą Ekolan. W tym czasie spółka awansowała do pierwszej trójki wiodących deweloperów w Trójmieście. Obecnie jako członek zarządu odpowiada między innymi za kreację i realizację strategii marketingowych oraz planów sprzedaży. Wspiera też rozwój kadr i zarządzanie projektami inwestycyjnymi. Wcześniej kierowała marketingiem w firmie Cadena, - lidera trójmiejskiego rynku apartamentów luksusowych. Studiowała ekonomię na Uniwersytecie Gdańskim oraz Univeristy of Leicester w Wielkiej Brytanii. Jest absolwentką podyplomowych studiów zarządzania MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania oraz programu Management ICAN Institute. Uprawia windsurfing i szybownictwo. Spełnia się również artystycznie, należąc do Chóru Przyjaciół Ekolanu.


Łukasz Madej

Prezes Zarządu, ProDevelopment

Łukasz Madej związany jest z rynkiem nieruchomości od jedenastu lat. Pracę rozpoczął w firmie REAS, gdzie jako konsultant doradzał przy realizacji procesu inwestycyjnego. W 2005 związał się z redNet Property Group, gdzie jako dyrektor zarządzający odpowiadał za rozwój usług skierowanych dla rynku deweloperskiego. W 2007 roku został wiceprezesem największej w kraju agencji nieruchomości Home Broker, w której odpowiadał za rozwój działalności firmy na pierwotnym rynku nieruchomości, w tym realizacje projektu „Salon rynku pierwotnego”


Rafał Manecki

Project Manager, Blue Ocean Media S.A.

Z branżą on-line związany od ponad 10 lat. W latach 2003-2009 współtworzył i wdrażał nowoczesne rozwiązania e-rekrutacyjne w Bigram S.A. - jednej z najbardziej aktywnych i doświadczonych firm doradztwa personalnego w Polsce. W latach 2009-2012 jako redaktor naczelny rozwijał serwisy kontentowe i kierował pracą zespołu redakcyjnego w GG Network S.A. Od 2012 roku współwłaściciel agencji interaktywnej getLeon w ramach której prowadzi projekty związane z social media, e-mail marketingiem oraz content marketingiem. Współtwórca Boomerank.pl - innowacyjnego narzędzia pozwalającego na pozyskiwanie danych e-mail, budowanie relacji z klientami oraz wspieranie działań sprzedażowych. Obecnie zajmuje się rozwijaniem projektów on-line w agencji interaktywnej Blue Ocean Media S.A.


Bartłomiej Oset

Prezes Zarządu, NDI Nieruchomości

Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim na wydziale Zarządzania, specjalność zarządzanie i marketing oraz studia podyplomowe z wyceny nieruchomości również na Uniwersytecie Gdańskim na wydziale Ekonomicznym.

Posiada blisko 10 letnie doświadczenie w branży nieruchomości. Pracował dla wiodących deweloperów na rynku Trójmiejskim takich jak Euro Styl, Millyon oraz Robyg. Od 2 lat pracuje dla NDI S.A., ponadto pełni funkcję Prezesa Zarządu dwóch spółek powołanych do realizacji projektów mieszkaniowych tj., NDI Nieruchomości oraz NDI Jelitkowo. Aktualnie odpowiada za rozwój nowych projektów deweloperskich oraz specjalizuje się w kreowaniu procesów sprzedaży i promocji inwestycji mieszkaniowych. W ostatnim czasie zaangażował się w rozwój projektów segmentu premium oraz zastosowanie nowoczesnych i energooszczędnych technologii w budownictwie mieszkaniowym.


Bartosz Podgórczyk

Dyrektor Działu Marketingu, Euro Styl

Studiował na Politechnice Gdańskiej oraz Universität Kassel na różnych wydziałach aby z sukcesem zdobyć trzy dyplomy dające mu interdyscyplinarną wiedzę nie tylko w zakresie marketingu. Prowadzi doradztwo w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami posiadając uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Specjalizuje się w marketingu nieruchomości ale prowadził projekty z innych obszarów dla firm z sektora energetycznego, budowlanego, produkcyjnego czy nawet fitness. Doświadczenie w branży deweloperskiej zdobywa od ponad sześciu lat, głównie razem z rozwojem grupy kapitałowej EURO STYL, której działowi marketingu przewodzi prawie od samego początku powstania firmy. Specjalizuje się zarówno w marketingu inwestycji mieszkaniowych - praktycznie z każdego segmentu, jak i w prowadzeniu tematów inwestycji komercyjnych na rodzimym i zagranicznym forum. Jego konikiem jest branża outdoorowa, internetowa, eventowa oraz targi, ale nie stroni od projektów drukowanych czy radiowych.


Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google Adwords, Polskapresse

Od wielu lat specjalizuje się w marketingu internetowym. Doświadczenia zdobywał m.in. jako marketing Project Manager w wydawnictwie Złote Myśli oraz specjalista SEO/SEM w grupie serwisów ogłoszeniowych Gratka.pl. Kolejne sukcesy osiągał w spółce Gratka Technologie, pracując nad zaawansowanymi projektami technologicznymi z obszaru SEO i Social Media. Obecnie współpracuje z Grupą Wydawniczą Polskapresse. Swoją wiedzą dzieli się również na łamach bloga oraz w postaci książek, kursów i szkoleń.


Michał Poręcki

PR Manager, Nowy Adres S.A.

Absolwent instytutów dziennikarstwa i stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z rynkiem nieruchomości związany od 10 lat. Karierę zawodową zaczynał w firmie CEE Międzynarodowe Targi Warszawskie, gdzie odpowiadał za oprawę merytoryczną pierwszej edycji Międzynarodowego Forum Ekonomicznego EMPEX; później związany z miesięcznikiem branżowym "RNW – Miesięcznik Rynku Nieruchomości" (jako sekretarz redakcji i zastępca redaktora naczelnego). Specjalizuje się w zagadnieniach rynku powierzchni biurowych, handlowych i mieszkaniowych. Jego artykuły i analizy ukazywały się m. in. w dzienniku "Życie", tygodniku "Wprost", miesięcznikach "Forbes", "Businessman.pl", "Eurobuild CEE" i kwartalniku "CEE Commercial Property Guide".


Marta Skawińska

Prezes Zarządu, Blue Ocean Media S.A.

Studiowała w Wyższej Szkole Menadżerskiej SIG w Warszawie oraz w Wyższej Szkole Handlu i Prawa. Od 12 lat związana z Internetem zarówno na płaszczyźnie kreacji nowych projektów internetowych i rozwijania istniejących, jak również w obszarze planowania kampanii reklamowych, zarządzania nimi i zakupu mediów. Jej wcześniejsze doświadczenie związane z branżą nieruchomości to prawie 4 lata spędzone na budowaniu i rozwoju pierwszej polskiej internetowej giełdy budowlanej - portalbudowlany.pl jak również prawie dwa lata spędzone na współpracy z Nowym Adresem S.A. głównie przy tworzeniu, promowaniu i zarządzaniu projektów takich jak portal nowyadres.pl i Wirtualne Targi Mieszkaniowe. Obecnie założyciel, główny udziałowiec i Prezes Blue Ocean Media S.A. agencji marketingowej wyspecjalizowanej w obsłudze podmiotów w sektora nieruchomości, posiadającej w swoim port folio ponad 35 klientów, głównie deweloperów. Od 9 kwietnia 2013 akcje Blue Ocean Media S.A. są notowane na rynku NewConnect.


Michał Skwarek

Manager ds. Sprzedaży i Marketingu, Okam Capital

Manager ds. sprzedaży i marketingu firmy developerskiej Okam Capital. Absolwent wydziału Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego. Doświadczenie w branży deweloperskiej zdobywał pracując między innymi dla takich firm jak Dor Group, Immo Development, Eurobau. Zajmuje się całościową komunikacją marketingową projektów firmy Okam, tworzeniem kampanii reklamowych oraz wprowadzaniem nowych inwestycji deweloperskich na rynek, koordynacją działań PR oraz procesami sprzedaży i posprzedażowym.


Piotr Winiarz

Dyrektor Sprzedaży, Click House

Piotr Winiarz jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University. Ukończył kierunek dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawski a także studia podyplomowe z zakresu marketingu w Szkole Głównej Handlowej.

Pracował w sieci reklamowej IDMnet oraz afiliacyjnej Afilo, w których zajmował się zakupem mediów a także rozwojem sieci oraz nowych produktów reklamowych. Doświadczenie zdobywał również w firmie farmaceutycznej Polpharma SA a także w grupie International Personal Finance obecnej na 6 rynkach Europy oraz Ameryki Południowej, w której zarządzał działaniami internetowymi Spółki.

Związany z rynkiem internetowym od 2000 roku. Obecnie odpowiedzialny za obszar sprzedaży Click House w zakresie działań agencyjnych oraz new business.


Maciej Wiśniewski

Certyfikowany trener Google AdWords, Premiumads

Doświadczenie zawodowe w roli reklamodawcy zdobywa od 2010 roku. Rok później związał się zawodowo z reklamą Google AdWords oraz analityką Google Analytics. Aktualnie prowadzi efektywne kampanie reklamowe głównie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki skutecznej optymalizacji działań oraz ciągłemu poszukiwaniu nowych źródeł o wysokiej jakości ruchu, pomaga reklamodawcom w osiąganiu założonych celów biznesowych. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznych kampanii linków sponsorowanych oraz reklam graficznych.


Rafał Zdebski

Pełnomocnik Zarządu, Inpro

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, od 1995r związany z rynkiem mieszkaniowym. Od 1998 pracuje dla firmy Inpro SA. Posiada wieloletnie doświadczenie związane z funkcjonowaniem rynku mieszkaniowego, uczestniczył w przygotowaniu i realizacji 39 projektów inwestycyjnych. Odpowiedzialny za sprzedaż oraz marketing oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. Uczestniczył w przygotowaniu i sprzedaży takich inwestycji jak: Dom Zdrojowy w Jastarni, Kwartał Kamienic w Gdańsku, Hotel Mikołajki na Ptasiej Wyspie, City Park w Gdańsku.


Sponsor Złoty

Pro Development