Do rozpoczęcia konferencji pozostało tylko:

Nie czekaj, zapisz się teraz!

Program konferencji



09:00 - 09:30

Rejestracja gości. Śniadanie


09:30 - 09:40

Rozpoczęcie konferencji

Prowadzenie:
Marek Dornowski (Head of Communication & Development, NNV)


09:40 - 10:40

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google Analytics, ale boicie się zapytać

  • Universal Analytics jako następca Google Analytics - jakie zmiany nastąpiły w analizie ruchu na stronie?
  • Informacje o skuteczności konwersji
  • Definiowanie niestandardowych celów
  • Rzadko wykorzystywane funkcjonalności
Prowadzenie:
Maciej Wiśniewski (Certyfikowany Trener Google Adwords, Premiumads)


10:40 - 11:20

Czy remarketing może mieć zastosowanie przy sprzedaży nieruchomości mieszkaniowych?

  • Skuteczność remarketingu jako narzędzia sprzedażowego
  • Efektywne wykorzystywanie list remarketingowych
  • Remarketing w aplikacjach mobilnych
Prowadzenie:
Arkadiusz Podlaski (Certyfikowany specjalista Google Adwords, Polskapresse)


11:20 - 11:40

Przerwa kawowa


11:40 - 12:40

Targi nieruchomości – sposób na faktyczną sprzedaż mieszkań czy „konkurs piękności” pomiędzy konkurencją?

  • Wystawiać się czy nie – analiza kosztów w stosunku do potencjalnych korzyści
  • Efektywny udział w targach, czyli same foldery na stoisku nie wystarczą
  • Wirtualne targi nieruchomości – dobry pomysł czy marketingowa wydmuszka?
Prowadzenie:
Bolesław Drapella (Wiceprezes Zarządu, Grupa Morizon - Melog.com)

Paneliści:
Dorota Kotarska (Dyrektor Działu Sprzedaży, Panorama Development)
Bartosz Podgórczyk (Dyrektor Działu Marketingu, Euro Styl)
Michał Poręcki (PR Manager, Nowy Adres)
Michał Skwarek (Manager ds. Sprzedaży i Marketingu, Okam Capital)
 
 


12:40 - 13:40

Skuteczne kampanie marketingowe w sieci –kiedy i jak to się robi?

  • Optymalny model rozliczenia w zależności od zdefiniowanych celów
  • Model CPC – koszt za kliknięcie
  • Model CPA – koszt za akcję
  • Model CPL – koszt za pozyskanie danych kontaktowych
Prowadzenie:
Piotr Winiarz (Dyrektor Sprzedaży, Click House)


13:40 - 13:50

Outsorcing sprzedaży w branży deweloperskiej

Prowadzenie:
Łukasz Madej (Prezes Zarządu, ProDevelopment)


13:50 - 14:40

Przerwa na lunch


14:40 - 15:20

Trzymać rękę na pulsie – nowe trendy w internetowym marketingu nieruchomości

  • Efektywność reklamy natywnej na portalach społecznościowych
  • Social media a rynek mieszkaniowy – czy to w ogóle ma sens?
  • Adserver- dedykowana sieć reklamowa dla deweloperów
  • Darmowy projekt- jak urzeczywistnić marzenia klientów o własnym M?
Paneliści:
Maciej Górka (Ekspert ds. Komunikacji i Relacji z Klientem, Domiporta.pl)
Rafał Manecki (Project Manager, Blue Ocean Media)
Marta Skawińska (Prezes Zarządu, Blue Ocean Media)

 
 


15:20 - 16:20

Przygotowywanie mediaplanu nie musi być koszmarem – jak odpowiednio zaplanować kampanię marketingową dla produktów mieszkaniowych? Case studies

  • Segment popularny, czyli jak dotrzeć do klienta kupującego swoje pierwsze lokum
  • Mieszkania o podwyższonym standardzie – akcentować jakość, cenę czy jeszcze coś innego?
  • Luksusowe apartamenty – produkt (i kampania) dla wymagających
Paneliści:
Julia Łaszkiewicz (Członek Zarządu, Ekolan)
Bartłomiej Oset (Prezes Zarządu, NDI Nieruchomości)
Rafał Zdebski (Dyrektor Handlowy, Inpro)


16:20 - 17:00

Zakończenie konferencji. Business Mixer.


Sponsor Złoty

Pro Development