Do rozpoczęcia konferencji pozostało tylko:

Nie czekaj, zapisz się teraz!

Paneliści



Tomasz Cudowski

Redaktor Naczelny i Wydawca, Regionalny Kurier Mieszkaniowy

Dziennikarz, wydawca, analityk, manager mediów b2b. Od kilkunastu lat związany z rynkiem nieruchomości Warszawy, Polski i krajów Europy Środkowo-Wschodniej, głównie jako redaktor naczelny specjalistycznych mediów polsko- i anglojęzycznych. Zarządzał m.in. miesięcznikami „The Manager – Facility and Property”, „Eurobuild Poland”, „Rynek Nieruchomości Warszawskich” i „Wspólnota Mieszkaniowa”, jest także twórcą i długoletnim wydawcą portalu Real Estate Monitor. Pełnił również funkcję szefa Działu Badań Rynkowych i Doradztwa firmy Jones Lang LaSalle. Autor licznych artykułów, raportów i analiz, redaktor wydawnictw książkowych poświęconych zarządzaniu nieruchomościami. Stworzył i wydaje miesięcznik Regionalny Kurier Mieszkaniowy, poświęcony rynkowi mieszkaniowemu Warszawy i największych miast Polski oraz zarządzaniu nieruchomościami.


Magdalena Czerw

Business Development Manager, RTB House

Odpowiada za realizację aktywności sprzedażowych na polskim rynku. Doradza klientom jak wykorzystywać nowoczesne rozwiązania reklamowe do zwiększania skuteczności działań w przestrzeni online. Przez wiele lat związana była z branżą telekomunikacyjną. Doświadczenie zdobywała m.in. w firmie Orange, gdzie koordynowała współpracę z klientami biznesowymi.


Marek Dornowski

Head of Communication & Development, Nieruchomosci-online.pl

W firmie NNV - zarządzającej w Polsce między innymi serwisami www.firmy.net oraz www.nieruchomosci-online.pl odpowiada za działania komunikacyjne oraz analizę możliwości rozwoju sprzedaży. Pełni funkcję redaktora naczelnego magazynu ESTATE skierowanego do uczestników rynku nieruchomości. Pomysłodawca i pierwszy redaktor naczelny magazynu e-Profit poświęconego monetyzacji nowych technologii IT. Wcześniej pełnił między innymi funkcję Dyrektora ds. marketingu & PR w InQbe, wehikule inwestycyjnym, notowanej na warszawskiej giełdzie spółki IQ Partners specjalizującej się w inwestycjach w młode spółki technologiczne. Jest absolwentem studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Szkolił się także w ramach programu Chartered Institute of Marketing.


Maciej Dymkowski

Prezes Zarządu, Tabelaofert.pl

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Współtwórca portalu nieruchomościowego tabelaofert.pl. Z Grupą redNet związany od początku jej istnienia.


Krzysztof Foder

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Bouygues Immobilier Polska

Krzysztof Foder jest absolwentem studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie zarządzania spółkami deweloperskimi w Szkole Głównej Handlowej.

Przez większość swojej kariery zawodowej odpowiedzialny był za tworzenie struktur i zarządzanie zespołami sprzedażowymi. Z Bouygues Immobilier związany jest od 2007 roku. Od tego czasu kierowany przez niego zespół sprzedał ponad 1600 mieszkań i domów w 11 projektach mieszkaniowych realizowanych na warszawskim rynku. Odpowiedzialny jest m.in. za tworzenie i realizację strategii sprzedaży oraz komunikacji marketingowej spółki, rozwój nowych kanałów sprzedaży oraz poszukiwanie możliwości rozwoju działalności Spółki w Polsce.


Maciej Górka

Ekspert ds. Komunikacji i Relacji z Klientem, Domiporta.pl

Maciej Górka w serwisie nieruchomości Domiporta.pl jest ekspertem ds. komunikacji i relacji z klientem. W ramach powierzonych obowiązków jest odpowiedzialny między innymi za budowę eksperckiego wizerunku serwisu, prowadzeniem komunikacji w social media oraz współpracę z profesjonalnymi uczestnikami rynku nieruchomości. Zajmuje się również komentarzem sytuacji na rynku nieruchomości, oraz szkoleniami dla wszystkich uczestników tej wymagającej branży. Maciej Górka związany jest z branżą nieruchomości od 10 lat. W serwisie Domiporta.pl zajmował się głównie zarządzaniem sprzedażą i działaniami na rzecz propagowania dobrych praktyk rynkowych. Przez ostatnie półtora roku współpracował z agencją reklamową ReachLocal, oraz rozwijał startup lojalnościowy Freebee.pl. Ukończył Politechnikę Śląską Wydział Zarządzania i Wyższą Szkołę Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie oraz uzyskał licencję Pośrednika w Obrocie Nieruchomości. Jako prelegent brał wielokrotnie udział w szkoleniach i kongresach branżowych.


Łukasz Madej

Prezes Zarządu, ProDevelopment

Łukasz Madej związany jest z rynkiem nieruchomości od jedenastu lat. Pracę rozpoczął w firmie REAS, gdzie jako konsultant doradzał przy realizacji procesu inwestycyjnego. W 2005 związał się z redNet Property Group, gdzie jako dyrektor zarządzający odpowiadał za rozwój usług skierowanych dla rynku deweloperskiego. W 2007 roku został wiceprezesem największej w kraju agencji nieruchomości Home Broker, w której odpowiadał za rozwój działalności firmy na pierwotnym rynku nieruchomości, w tym realizacje projektu „Salon rynku pierwotnego”


Rafał Manecki

Project Manager, Blue Ocean Media S.A.

Z branżą on-line związany od ponad 10 lat. W latach 2003-2009 współtworzył i wdrażał nowoczesne rozwiązania e-rekrutacyjne w Bigram S.A. - jednej z najbardziej aktywnych i doświadczonych firm doradztwa personalnego w Polsce. W latach 2009-2012 jako redaktor naczelny rozwijał serwisy kontentowe i kierował pracą zespołu redakcyjnego w GG Network S.A. Od 2012 roku współwłaściciel agencji interaktywnej getLeon w ramach której prowadzi projekty związane z social media, e-mail marketingiem oraz content marketingiem. Współtwórca Boomerank.pl - innowacyjnego narzędzia pozwalającego na pozyskiwanie danych e-mail, budowanie relacji z klientami oraz wspieranie działań sprzedażowych. Obecnie zajmuje się rozwijaniem projektów on-line w agencji interaktywnej Blue Ocean Media S.A.


Krzysztof Marzec

Certyfikowany Trener Google Adwords

Absolwent kierunku Elektroniczne Przetwarzanie Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współprowadzi agencję DevaGroup, stworzył i kierował działem SEO w Interia.pl. Pracował już przy projektach dla marek takich jak Grupa RMF, Wydawnictwo Bauer, Open Finance czy Comarch. Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords oraz Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z zakresu ww. tematyki, prowadził prelekcje na konferencjach branżowych i szkoleniach takich jak ShopCamp, Witajcie w Realu, Mobile Trends Conference, Cittru UJ. Prowadził wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników. Głównie e-commerce, mobile marketing oraz marketing lokalny.


Paweł Moszczyński

Członek Zarządu, Property Group Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego. Od 2003 roku związany z branżą finansową. Pracował w domach maklerskich oraz bankach między innymi w CitiGroup oraz Banku Zachodnim WBK. Założyciel i Członek Zarządu Property Group Sp. z o.o. wydawcy największego portalu internetowego, poświęconego tematyce nowych nieruchomości RynekPierwotny.pl. W firmie odpowiedzialny za rozwój portalu oraz realizację i wdrożenia nowych projektów biznesowych. Jednym z ostatnich realizowanych projektów jest portal TargiMieszkaniowe.net łączący w sobie funkcjonalność i łatwość typowego portalu internetowego w zakresie wyszukiwania ofert z możliwością szybkiej interakcji pomiędzy odwiedzającym stoisko targowe a wystawcą, charakterystyczną dla targów stacjonarnych.


Bartłomiej Oset

Prezes Zarządu, NDI Nieruchomości

Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim na wydziale Zarządzania, specjalność zarządzanie i marketing oraz studia podyplomowe z wyceny nieruchomości również na Uniwersytecie Gdańskim na wydziale Ekonomicznym.

Posiada blisko 10 letnie doświadczenie w branży nieruchomości. Pracował dla wiodących deweloperów na rynku Trójmiejskim takich jak Euro Styl, Millyon oraz Robyg. Od 2 lat pracuje dla NDI S.A., ponadto pełni funkcję Prezesa Zarządu dwóch spółek powołanych do realizacji projektów mieszkaniowych tj., NDI Nieruchomości oraz NDI Jelitkowo. Aktualnie odpowiada za rozwój nowych projektów deweloperskich oraz specjalizuje się w kreowaniu procesów sprzedaży i promocji inwestycji mieszkaniowych. W ostatnim czasie zaangażował się w rozwój projektów segmentu premium oraz zastosowanie nowoczesnych i energooszczędnych technologii w budownictwie mieszkaniowym.


Michał Poręcki

PR Manager, Nowy Adres S.A.

Absolwent instytutów dziennikarstwa i stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z rynkiem nieruchomości związany od 10 lat. Karierę zawodową zaczynał w firmie CEE Międzynarodowe Targi Warszawskie, gdzie odpowiadał za oprawę merytoryczną pierwszej edycji Międzynarodowego Forum Ekonomicznego EMPEX; później związany z miesięcznikiem branżowym "RNW – Miesięcznik Rynku Nieruchomości" (jako sekretarz redakcji i zastępca redaktora naczelnego). Specjalizuje się w zagadnieniach rynku powierzchni biurowych, handlowych i mieszkaniowych. Jego artykuły i analizy ukazywały się m. in. w dzienniku "Życie", tygodniku "Wprost", miesięcznikach "Forbes", "Businessman.pl", "Eurobuild CEE" i kwartalniku "CEE Commercial Property Guide".


Marta Skawińska

Prezes Zarządu, Blue Ocean Media S.A.

Studiowała w Wyższej Szkole Menadżerskiej SIG w Warszawie oraz w Wyższej Szkole Handlu i Prawa. Od 12 lat związana z Internetem zarówno na płaszczyźnie kreacji nowych projektów internetowych i rozwijania istniejących, jak również w obszarze planowania kampanii reklamowych, zarządzania nimi i zakupu mediów. Jej wcześniejsze doświadczenie związane z branżą nieruchomości to prawie 4 lata spędzone na budowaniu i rozwoju pierwszej polskiej internetowej giełdy budowlanej - portalbudowlany.pl jak również prawie dwa lata spędzone na współpracy z Nowym Adresem S.A. głównie przy tworzeniu, promowaniu i zarządzaniu projektów takich jak portal nowyadres.pl i Wirtualne Targi Mieszkaniowe. Obecnie założyciel, główny udziałowiec i Prezes Blue Ocean Media S.A. agencji marketingowej wyspecjalizowanej w obsłudze podmiotów w sektora nieruchomości, posiadającej w swoim port folio ponad 35 klientów, głównie deweloperów. Od 9 kwietnia 2013 akcje Blue Ocean Media S.A. są notowane na rynku NewConnect.


Michał Skwarek

Manager ds. Sprzedaży i Marketingu, Okam Capital

Manager ds. sprzedaży i marketingu firmy developerskiej Okam Capital. Absolwent wydziału Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego. Doświadczenie w branży deweloperskiej zdobywał pracując między innymi dla takich firm jak Dor Group, Immo Development, Eurobau. Zajmuje się całościową komunikacją marketingową projektów firmy Okam, tworzeniem kampanii reklamowych oraz wprowadzaniem nowych inwestycji deweloperskich na rynek, koordynacją działań PR oraz procesami sprzedaży i posprzedażowym.


Jarosław Święcicki

Prezes Zarządu, Grupa Morizon – Melog.com

Współzałożyciel spółki Melog.com - czołowego dostawcy usług internetowych i informatycznych dla rynku nieruchomości w Polsce. Pomysłodawca i współtwórca pionierskich przedsięwzięć na polskim rynku internetowym - w tym m.in. pierwszych systemów zarządzania treścią - witryn typu CMS (m.in. na potrzeby Narodowych Funduszy Inwestycyjnych), jednego z pierwszych zintegrowanego z WWW systemu oprogramowania dla agencji nieruchomości, a także jednej z pierwszych porównywarek produktów w polskim internecie (to.czy.to)

Doradzał i prowadził projekty internetowe i intranetowe dla czołowych w swoich branżach spółek m.in. PZU SA, Allianz SA, Baker McKenzie, Medycyna Rodzinna SA, Energotel SA. Współpracował i doradzał firmie Real Web srl , wydawcy m.in. czołowego włoskiego portalu nieruchomościowego www.immobiliare.it

W latach 2003-2006 konsultant zarządu QXL Ricardo plc - właściciela sieci serwisów aukcyjnych i ogłoszeniowych w całej Europie (m.in. allegro.pl)


Piotr Winiarz

Dyrektor Sprzedaży, Click House

Piotr Winiarz jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University. Ukończył kierunek dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawski a także studia podyplomowe z zakresu marketingu w Szkole Głównej Handlowej.

Pracował w sieci reklamowej IDMnet oraz afiliacyjnej Afilo, w których zajmował się zakupem mediów a także rozwojem sieci oraz nowych produktów reklamowych. Doświadczenie zdobywał również w firmie farmaceutycznej Polpharma SA a także w grupie International Personal Finance obecnej na 6 rynkach Europy oraz Ameryki Południowej, w której zarządzał działaniami internetowymi Spółki.

Związany z rynkiem internetowym od 2000 roku. Obecnie odpowiedzialny za obszar sprzedaży Click House w zakresie działań agencyjnych oraz new business.


Teresa Witkowska

Dyrektor Sprzedaży, Red Real Estate Development

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła również studia podyplomowe na SGH –Marketing i Zarządzanie oraz studia podyplomowe na SGH – Wycena Nieruchomości.

Związana z rynkiem nieruchomości od 2003 roku. Obecnie od 2007 roku Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie RED Real Estate Development Sp. z o.o.


Michał Witkowski

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Atlas Estates

Michał Witkowski jest absolwentem studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończył również studia Executive MBA, General Management - University of Minnesota &Carlson School of Management oraz SGH.

W latach 1998-2007 pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, Z-cy Dyrektora Marketingu, Kierownika ds. Promocji oraz Specjalisty ds. Marketingu w Bonnier Business Polska.

Obecnie związany z grupą Atlas Estates, gdzie od 2008 roku pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. W Atlas Estates zarządza sprzedażą projektów mieszkaniowych oraz działaniami PR oraz IR w obrębie spółek z grupy Atlas Estates. Odpowiedzialny jest również za koordynację prac związanych z rozbudową banku ziemi Atlas Estates.


Sponsor ZłotySponsor Brązowy

Pro Development Yareal