Do rozpoczęcia konferencji pozostało tylko:

Nie czekaj, zapisz się teraz!

Paneliści



Dominika Gdyczyńska

Menager Portalu E-biurowce.pl

Dominika Gdyczyńska – menager portalu e-biurowce.pl – jedynego serwisu w Polsce poświęconego w pełni nieruchomościom biurowym. Od 4 lat związana z branżą nieruchomości, na co dzień zajmuje się rynkiem nieruchomości biurowych. Z jej inicjatywy od 2013 r. serwis e-biurowce.pl zyskał nową odsłonę w wersji responsywnej. Pomysłodawca i koordynator takich projektów wydawniczych jak Vademecum Zielone budynki w Polsce oraz raportów Architektura - Transakcje -Inwestycje poświęconych rynkowi nieruchomości biurowych.


Sebastian Gnieciecki

Specjalista ds. SEO/SEM, Polskapresse

Pasjonat Internetu. Od 10 lat w branży SEM z czego od 4 specjalizuje się w nieruchomosciach i budownictwie. Obecnie pracuje w Polskapresse gdzie opiekuje od strony SEO i PPC portalem ogłoszeniowym Dom.Gratka.pl. Wcześniej pracował z takimi podmiotami jak Grupa e-Budownictwo czy Ernst & Young.


Jacek Kisiała

Prezes Zarządu, Extenvision

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (dawna AE Kraków). Praktyk, ekspert z zakresu wystawiennictwa krajowego i międzynarodowego. Współwłaściciel firmy wystawienniczej Extend Vision sp. z o.o. i portalu www.stoisko.pl Posiada 20-letnie doświadczenie w branży targowo-eventowej. Występował na wielu imprezach branżowych: "Wystawiennnictwo ze smakiem", "Tradeshow: targi-konferencje-promocja firmy" , "Expo Media Maraton Show", „RemaDays”, inne. Publikował artykuły poswięcone targom i eventom w pismach: Brief, Marketing, Wiadomości handlowe, Gazeta Targowa oraz portalach „Marketing przy kawie”, „Stoisko.pl” i innych.


Mateusz Kokoszkiewicz

Dziennikarz, Gazeta Wyborcza

Mateusz Kokoszkiewicz jest dziennikarzem Gazety Wyborczej we Wrocławiu, gdzie publikuje głównie na temat architektury, budownictwa i transportu. W przeszłości był działaczem organizacji społecznych: Towarzystwa Upiększania Miasta Wrocławia, Wrocławskiej Inicjatywy Rowerowej i Obywatelskiej Rady Kultury we Wrocławiu. Ukończył prawo na Uniwersytecie Warszawskim.


Joanna Kubiak

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Vantage Development

Związana ze sprzedażą od 14 lat, z czego 8 lat w branży deweloperskiej. Doświadczenie zdobywała w spółkach grupy GETIN oraz LC CORP gdzie pracowała 7 lat. W grupie Vantage Development od 4 lat pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, odpowiadając za strategię marketingową oraz politykę sprzedaży prowadzonych przez spółkę inwestycji. Pasjonatka rozwoju kluczowych kompetencji pracowniczych oraz psychologii biznesu.


Łukasz Madej

Prezes Zarządu, ProDevelopment

Łukasz Madej związany jest z rynkiem nieruchomości od jedenastu lat. Pracę rozpoczął w firmie REAS, gdzie jako konsultant doradzał przy realizacji procesu inwestycyjnego. W 2005 związał się z redNet Property Group, gdzie jako dyrektor zarządzający odpowiadał za rozwój usług skierowanych dla rynku deweloperskiego. W 2007 roku został wiceprezesem największej w kraju agencji nieruchomości Home Broker, w której odpowiadał za rozwój działalności firmy na pierwotnym rynku nieruchomości, w tym realizacje projektu „Salon rynku pierwotnego”


Rafał Manecki

Project Manager, Blue Ocean Media S.A.

Z branżą on-line związany od ponad 10 lat. W latach 2003-2009 współtworzył i wdrażał nowoczesne rozwiązania e-rekrutacyjne w Bigram S.A. - jednej z najbardziej aktywnych i doświadczonych firm doradztwa personalnego w Polsce. W latach 2009-2012 jako redaktor naczelny rozwijał serwisy kontentowe i kierował pracą zespołu redakcyjnego w GG Network S.A. Od 2012 roku współwłaściciel agencji interaktywnej getLeon w ramach której prowadzi projekty związane z social media, e-mail marketingiem oraz content marketingiem. Współtwórca Boomerank.pl - innowacyjnego narzędzia pozwalającego na pozyskiwanie danych e-mail, budowanie relacji z klientami oraz wspieranie działań sprzedażowych. Obecnie zajmuje się rozwijaniem projektów on-line w agencji interaktywnej Blue Ocean Media S.A.


Krzysztof Marzec

Certyfikowany Trener Google Adwords

Absolwent kierunku Elektroniczne Przetwarzanie Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współprowadzi agencję DevaGroup, stworzył i kierował działem SEO w Interia.pl. Pracował już przy projektach dla marek takich jak Grupa RMF, Wydawnictwo Bauer, Open Finance czy Comarch. Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords oraz Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z zakresu ww. tematyki, prowadził prelekcje na konferencjach branżowych i szkoleniach takich jak ShopCamp, Witajcie w Realu, Mobile Trends Conference, Cittru UJ. Prowadził wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników. Głównie e-commerce, mobile marketing oraz marketing lokalny.


Mateusz Miernikowski

CEO, Konceptika

Psycholog, strateg, marketer, CEO agencji interaktywnej Konceptika. Pozyskał i obsługiwał między innymi takie marki jak Electronic Arts, Piotr i Paweł, Grupa Żywiec, Ochnik, Cisowianka, PlayStation, North Fish. Podczas budowania strategii marketingowych nastawiony głównie na cele sprzedażowe Klientów.


Eryk Nalberczyński

Dyrektor ds. Sprzedaży, Lokum Deweloper

Od blisko 20-tu lat uważnie analizuje i współtworzy dolnośląski rynek nieruchomości, najpierw jako doradca i konsultant w zakresie obrotu nieruchomościami, a następnie jako Dyrektor ds. sprzedaży Lokum Deweloper. Jeden z autorów sukcesu przedsiębiorstwa Lokum Deweloper, firmy z najwyższą dynamiką rozwoju na wrocławskim rynku. Odpowiada za politykę sprzedaży i komunikację marketingową spółki od początku jej działania. Z powodzeniem wprowadzał na rynek wszystkie inwestycje Lokum Deweloper bez względu na zmienne cykle koniunktury oraz r(e)wolucję w komunikacji marketingowej. Pasjonat literatury, muzyki i aktywnego wypoczynku – dalekich i bliskich podróży.


Michał Poręcki

PR Manager, Nowy Adres S.A.

Absolwent instytutów dziennikarstwa i stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z rynkiem nieruchomości związany od 10 lat. Karierę zawodową zaczynał w firmie CEE Międzynarodowe Targi Warszawskie, gdzie odpowiadał za oprawę merytoryczną pierwszej edycji Międzynarodowego Forum Ekonomicznego EMPEX; później związany z miesięcznikiem branżowym "RNW – Miesięcznik Rynku Nieruchomości" (jako sekretarz redakcji i zastępca redaktora naczelnego). Specjalizuje się w zagadnieniach rynku powierzchni biurowych, handlowych i mieszkaniowych. Jego artykuły i analizy ukazywały się m. in. w dzienniku "Życie", tygodniku "Wprost", miesięcznikach "Forbes", "Businessman.pl", "Eurobuild CEE" i kwartalniku "CEE Commercial Property Guide".


Marta Skawińska

Prezes Zarządu, Blue Ocean Media S.A.

Studiowała w Wyższej Szkole Menadżerskiej SIG w Warszawie oraz w Wyższej Szkole Handlu i Prawa. Od 12 lat związana z Internetem zarówno na płaszczyźnie kreacji nowych projektów internetowych i rozwijania istniejących, jak również w obszarze planowania kampanii reklamowych, zarządzania nimi i zakupu mediów. Jej wcześniejsze doświadczenie związane z branżą nieruchomości to prawie 4 lata spędzone na budowaniu i rozwoju pierwszej polskiej internetowej giełdy budowlanej - portalbudowlany.pl jak również prawie dwa lata spędzone na współpracy z Nowym Adresem S.A. głównie przy tworzeniu, promowaniu i zarządzaniu projektów takich jak portal nowyadres.pl i Wirtualne Targi Mieszkaniowe. Obecnie założyciel, główny udziałowiec i Prezes Blue Ocean Media S.A. agencji marketingowej wyspecjalizowanej w obsłudze podmiotów w sektora nieruchomości, posiadającej w swoim port folio ponad 35 klientów, głównie deweloperów. Od 9 kwietnia 2013 akcje Blue Ocean Media S.A. są notowane na rynku NewConnect.


Mateusz Sobieraj

Media Director & Partner, Mediaverse

Dyrektor i partner agencji Mediaverse, specjalizującej się w mediach interaktywnych. Zarządza bieżącą działalnością spółki oraz koncentruje się na projektowaniu i wdrażaniu strategii mediowych, wykorzystujących najnowsze trendy marketingu online.

Pasjonat nowych technologii, mocno zaangażowany w tematykę Real Time Bidding’u, Audience targeting’u, a ostatnio możliwości reklamy video w kanałach online oraz Rich Media.

Przekształca i tworzy struktury spółki w kierunku nowych trendów reklamy internetowej. Pracował m.in. przy projektach dla takich marek jak: ASUS, Marwit, LC Corp, Lokum, Komputronik, Mastercook, Amazon, Supersam.pl, czy Agatameble.
Chętnie dzieli się wiedzą i dyskutuje na temat jeszcze efektywniejszych sposób mierzenia i optymalizowania wyników kampanii internetowych.


Tomasz Sujak

Dyrektor ds. Handlowych, Archicom

Cała swoją karierę zawodową poświęcił marketingowi i obsłudze klienta. Natomiast od 14 lat związany jest z rynkiem nieruchomości i Grupą Archicom. Jest absolwentem Podyplomowych Studiów Developerskich na Uniwersytecie Warszawskim. Fascynuje się poglądami Adama Smitha, Petera Drucker’a, będąc głęboko przekonanym, iż mechanizmy wolnorynkowe możliwie jak najmniej skrępowane różnymi regulacjami, oraz konkurencja, mają zbawienny wpływ na dobrobyt. Swoje osobiste doświadczenia związane z rynkiem nieruchomości regularnie opisuje na Blogu Archicomu.


Piotr Winiarz

Dyrektor Sprzedaży, Click House

Piotr Winiarz jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University. Ukończył kierunek dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawski a także studia podyplomowe z zakresu marketingu w Szkole Głównej Handlowej.

Pracował w sieci reklamowej IDMnet oraz afiliacyjnej Afilo, w których zajmował się zakupem mediów a także rozwojem sieci oraz nowych produktów reklamowych. Doświadczenie zdobywał również w firmie farmaceutycznej Polpharma SA a także w grupie International Personal Finance obecnej na 6 rynkach Europy oraz Ameryki Południowej, w której zarządzał działaniami internetowymi Spółki.

Związany z rynkiem internetowym od 2000 roku. Obecnie odpowiedzialny za obszar sprzedaży Click House w zakresie działań agencyjnych oraz new business.


Sponsor Złoty

Pro Development